29 maj 2010

Godmorgon!

Ligger fortfarande i sängen, så jag tänkte berätta lite kort om igår. Egentligen hade vi tänkt åka till eiffeltornet kl 00 inatt och ha picknick till solen gick upp, men eftersom det var dåligt väder kände vi inte för det. Men jag såg att dom andra gjorde det i alla fall :P det var säkert jättefint.

Istället för att göra det åkte jag och Micha hem till Madde och Julia framåt kvällen och var där i några timmar. Dom har en riktigt fin lägenhet i Montmartre. Det var så mysigt att bara sitta där och prata! Vi åt en god kladdkaka som dom bakat med jordgubbar och vaniljpudding. Blir sugen på det nu när jag skriver :P.

Idag ska jag nog möta upp Madde och dom och åka till Marais. Får se om jag hinner med något annat idag också, har fortfarande några saker som jag vill se innan jag åker härifrån (jagvillinteåka!!).
På kvällen ska jag nog försöka plugga litegranna för jag har franskaprov imorgon bitti.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0