27 maj 2010

Hejsan!

Idag ska bli en produktiv dag hade jag tänkt.. ska precis börja städa lägenheten nu och efter det plugga. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag här för vi har inte städat på länge. Sen hade jag tänkt tvätta sänglakanen och kläder också. Inte mycket kvar nu så jag får börja röja undan lite i taget.

Igår hade jag en tenta och det känns väldigt skönt att vara klar med den. Tror det gick bra! Så nu har jag skrivit tre tentor och har fyra kvar.. nice haha.
Efter tentan åkte jag in till stan och belönade mig själv med lite shopping :) kan visa senare idag vad jag köpte.

Annars har vädret gått från 30 grader och sol till kallt och regnigt.. Lite tråkigt är det, men mycket enklare att plugga så jag ska väl inte klaga. Hoppas bara det blir finare väder till helgen och nästa vecka då Inji kommer. Det kommer bli så himla roligt!!!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0