14 maj 2010

Godmorgon!!
Jag vaknade för en stund sedan och har bara legat och läst lite i sängen.. Njuter verkligen fullt ut av att få ligga kvar och bara ta det lugnt dom här dagarna.

Men nu får det räcka för jag ska försöka få något vettigt gjort idag i alla fall. Planen är att gå upp nu och göra lite sit-ups (skrattretande jag vet, men jag har insett att jag faktiskt får försöka göra någon träning här borta), äta frukost och sedan gå och köpa lite frukt och bröd. Hoppas mataffärerna och bageriet har öppet idag bara..

Sen ska jag faktiskt försöka börja plugga lite inför mina tentor. Har två nästa vecka och sen fortsätter det med tentor varje vecka tills skolan slutar. Är bara orolig inför en tenta nästa vecka, så den ska jag satsa på.
Senare ikväll ska jag nog möta upp Madde och några andra, ska bli roligt att träffa henne!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0