29 januari 2010

Idag var jag i skolan en stund under förmiddagen. Behövde inte göra speciellt mycket direkt.. Stör mig på att ingen kan engelska här! Inte ens de som jobbar i receptionen och vakterna. Mitt passerkort fungerade inte idag när jag skulle in till skolan och jag försökte fråga dom varför, men tror ni någon fattar vad jag säger? Dom pekade bara och mumlade surt för sig själva och till slut fick jag ett besökskort istället för att komma in i skolan. Helt sjukt att dom inte kan engelska i en skola med utbytesstudenter. Men men..

Är bara hemma just nu, men om en stund ska vi till Louvren. Det har spöregnat hela dagen och det är riktigt trist väder. Hoppas verkligen det här regnandet går över snart för jag hatar regn. Har inte så mycket mer att berätta nu, men jag skriver senare ikväll.

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0