Backup

Vi hade en väldigt rolig kväll igår! Jag och Michaela åkte hem till Debbie först innan vi gick ut och satt där en stund och pratade. Joseph joinade oss efter ett tag också. Sen åkte vi allihopa in till klubben Backup. Första gången vi var där och det var riktigt bra! Äntligen "vanlig" musik som jag känner igen och inte en massa konstig electro-musik. Ska verkligen gå tillbaka dit igen :P. Men det kändes lite som gothia-diskona man var på när man var liten haha.

Sen gick vi hem till Debbie och sov där, vaknade runt kl 14 idag. Har inte sovit så länge sen jag kom hit faktiskt :s trodde jag såg fel när jag såg vad klockan var. Det var helt underbart väder i alla fall så vi åkte in till Saint-German och promenerade runt lite. Tog oss en strawberry frappucino, köpte jordgubbar och satte oss sen i Jardin de Luxembourg. Så himla skönt nu när det är fint väder och det är fullt med folk ute.


Gårdagens gäng :P


Idag under promenaden, kolla killarna där uppe




våra mosade jordgubbar



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0