4 april 2010

Igår var vi på påskmiddag hos Julia och Therese i deras lägenhet. Det var lätt den finaste lägenheten jag sett sen jag kom till Paris! Dom hade lagat lite svensk mat och jag provade till och med sill. Jag tror jag har testat det en gång tidigare, men tyckte inte om det då. Men igår smakade jag och det var gott (surprise!)

Efter det så följde jag och Helena med Madde och Jennifer till deras lägenhet och sov där. Vaknade utvilade i morse och åt en god frukost. Det var fint väder så vi gick ut på en promenad, som tyvärr inte varade så länge. Det började regna först och sedan hagla (skithårt!) så vi satte oss på ett cafe. Och efter det åkte vi alla bara hem istället.


Haha nästan alla hade blommiga klänningar för att se påskiga ut




Dagens underbara väder!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0