Nu börjar mitt hälsosamma liv..

Efter att ha börjat få kramper i magen varje gång jag äter chips eller godis har jag kommit fram till att jag måste börja dra ner på det.. Har ätit extra mycket skräpmat på sistone och min kropp mår verkligen inte bra av det. Jag menar inte att jag ska sluta med allt sånt, speciellt inte när jag är här, men jag måste sluta äta så mycket skit på kvällarna. Det är så lätt hänt när man bara ligger i sängen med datorn, men jag har faktiskt plockat bort chipsen och lagt dom längre bort från sängen nu. Och med tanke på att jag är väldigt lat är det ingen chans att jag kommer gå upp för att hämta dom :P haha.
Så jag var och handlade lite mat och frukt ikväll och gjorde mig precis en god fruktsallad!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0