Min första modevisning!!

Idag är jag mycket gladare än igår kan jag säga! Den oturen jag hade igår vände totalt och idag har allt gått min väg :).

För idag kom jag in på en visning!! Jag har verkligen tur som lärde känna dom amerikanska fotograferna, för jag fick en utav deras inbjudningar idag till Emanuel Ungaros visning. Och jag kan säga att det var något utav det bästa i hela mitt liv!! Allt var så himla bra. Visning, musiken, modellerna, min plats, att jag var där.. Jag kan hålla på i hundra år!

Jag hade först bara en ståplats, men innan visningen skulle börja så fick jag sätta mig på första raden så jag satt verkligen en armlängds avstånd från modellerna. Och det var precis efter dom vänder, så bilderna blev helt okej. Inte helt perfekta, men jag ska lägga upp bilderna från Style.com för den här visningen också för kläderna var helt otroliga!

När musiken började och modellen kom in var det helt magiskt. Kommer aldrig glömma den känslan jag fick, jag kände mig så himla lycklig! Och kläderna på den första modellen var mina favoriter på hela visningen. Fick tyvärr ingen bra bild alls på dom, men ni får se bättre sen :). Nu låter jag bilderna och videorna få prata för sig själva istället!



Före visningen. Dom på raden mittemot mig och vakten som tar av plasten på runwayn


Öppningen av visningen

 

 

 

Smart jag är som vänder på kameran! (not!)


 

HUR UNDERBART!?

 


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0