Long time no see

Efter en perfekt helg är jag tillbaka! Hoppas att ni också har haft en bra helg..

Idag blir tyvärr mindre rolig. Jag måste plugga på mitt franskaprov jag ska ha på tisdag, och det kommer nog ta ett bra tag.. Dom andra gick iväg till en marknad, men jag stannade hemma. Duktig jag är va :P.

Var precis och handlade massa mat och vad tror ni händer? Jag tog inte med mig nycklar för Madde och Michaela var i simhallen och Madde hade inga nycklar så jag låste inte vår dörr. Halvvägs till affären kommer jag på att någon kanske kommer komma och låsa porten.. Tror ni inte det händer också? Jag var bara borta i typ en kvart, men ändå hinner någon komma. Jag fick stå och banka på dörren ett tag innan någon hörde. Jävligt irriterande..

Och diskhon har gått sönder igen (surprise!). Idioterna jag bor med vågar inte gå ner till hyresvärden och säga till heller så nu har vi världens diskberg och inget man kan laga mat i. Funderar på att ta min ordlista och skriva en lapp på franska jag kan visa hyresvärdarna haha.




Det är helt efterblivet men jag har börjat glömma svenska ord. Var tvungen att översätta sink till diskho för att komma på ordet :S. Och jag pratar ju svenska varje dag så jag fattar inte vad som händer haha.

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0