And the award goes to...

Me!! I dumhet då..:P haha.

Idag pratade jag med dom andra på Facebook och bestämde att vi skulle ses på söndagsmarknaden. Dom andras mobiler var avstängda för att dom hade glömt ladda dom (smart!), så jag fick numret till Samirs franska kompis Clemente som jag skulle smsa när jag kom fram. Medan jag sitter på bussen in till stan kommer jag på att jag glömde skriva ner hans nummer i min mobil, så jag kan inte nå dom på något sätt.. Jag fortsatte ändå att åka in och tänkte leta efter dom där istället. Jag kom dit och letade i över en halvtimma, och precis när jag bestämmer mig för att åka hem så ringer dom! Blev helt överlycklig :P haha.

Så jag mötte upp dom, och så åkte vi vidare till Sacre coeur. Hittade världens gulligaste butik med bara en massa ängel-saker på vägen dit. Och jag som älskar änglar var i paradiset :). Jag köpte ett litet gulligt armband och ett vykort därifrån.

Sen fortsatte vi upp till kyrkan, där vi såg nåra killar som breakade. Kolla på den första videon när en duva flyger över mitt huvud skitnära (jag kände nästan vingarna på mitt huvud, haha) och jag skriker oh my god!! Jag hatar fåglar.. Men den andra videon var nog bäst, men Yukaris inzoomade version är nog bättre haha.



Efter kyrkan promenerade vi till ett café som var med i filmen Amelie från Montmartre. Jättegulligt café med goda saker. Min frukt-cocktail var jättegod med små godisar på.

Sen såg vi på kartan att Moulin Rouge låg precis ner för gatan (hade ingen aning!) så vi fortsatte ner dit. Och jag blev verkligen förvånad och besviken. Hade en helt annan bild utav det i huvudet.. Trodde hela tiden att det var en liten äldre byggnad, men den låg bara i samma byggnad som några affärer och Quick-burger :S.
Och hela gatan ner var bara full med massa sex-affärer.. Trevlig gata.

Sen fick jag säga hejdå till Samir och Yukari. Det var så roligt att ha dom här!



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0