31 mars 2010

Provet idag gick skitbra! Precis innan det skulle börja visade en kille i min klass mig förra årets prov och tror ni inte exakt samma kommer? Det var ju bra för mig som precis hade kollat igenom det, men jag hatar verkligen när lärare gör så. Jag tycker det bara visar hur lat läraren är, att hon inte ens bryr sig om att göra ett nytt prov.. Aja, jag kommer få bra betyg i alla fall :). Men lite onödigt när jag faktiskt hade pluggat och nog skulle klara mig bra ändå.

Efter skolan åkte jag till köpcentret och åt med Joseph. Sen gick vi till mataffären. Han köpte mat och jag köpte mitt favoritgodis och Vanilj Cola. Dom har det i stora flaskor här. Gissa om jag blev glad :P. Brukar aldrig köpa hem Cola annars, men nu kunde jag inte låta bli.

På vägen hem träffade jag på Madde och vi gick hem och åt svensk mat (köttbullar och potatis) med Helena och Julia.
Madde har precis flyttat in till stan istället, så jag har rummet för mig själv nu. Jättetråkigt att hon flyttar, men vi kommer ju träffas ändå :). Nu håller jag på och sprider ut mina saker :P tog bara en liten paus för att skriva ett blogginlägg.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0