30 mars 2010

Efter nästan fyra timmars bussfärd är jag hemma.. Och då var det bara från La defense jag åkte. Helt sjukt mycket trafik idag, har aldrig varit med om något liknande. Men jag är inte irriterad för det, för valet var ju helt mitt. Jag hade kunnat gå av och gå istället, men jag kände inte för det. Bussen var nästan tom så jag passade på att plugga till mitt prov jag har imorgon. Hade jag gått hem så hade jag säkert satt mig vid datorn :P. Och när jag var klar med pluggandet så var det för kallt för att gå. (Och så är jag väldigt lat och vill hitta ursäkter..)

Vi fick tillbaka vårat franskaprov idag som vi gjorde förra veckan. Jag fick 18,5 av 20. Är skitstolt!! Haha.

Och tyvärr så måste jag erkänna att mitt "ha-tråkigt-och-plugga" inte riktigt fungerade. Det blev en liten tur till shoppingcentret efter skolan ändå :) lite roligt måste man få ha.


Jag och Ninorta på Showcase i fredags

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0