Summer is here!!

Eller det känns som det i alla fall! Det var soligt och varmt hela dagen idag. Och vad passar inte bättre då än att ha en liten (?) picknick i Champs de Mars, parken vid Eiffeltornet. Det blev ganska många från skolan som kom och till slut kändes det som en liten flyktingförläggning haha.

Men det var skönt och ligga där i några timmar. Tyvärr fick jag ingen färg i ansiktet som jag ville, men det kommer nog snart ;).
Efter det tog vi en lång promenad hela vägen till Saint-Michel. Det var så mysigt och jag älskar Paris så himla mycket! Det var såhär jag föreställde mig att våren skulle vara här.

Det blev många bilder idag så ni får ett litet bildregn :)


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0