Plugg hos Debbie

Åh det är så skönt väder idag!! Blev helt överlycklig när jag kom ut idag och var tvungen att ta av mig jackan för att det var för varmt. Och imorgon ska det bli ännu bättre väder :)

Idag åkte jag hem till Debbie, en svensk tjej som jag pluggar med här. Hon bor i en jättefin lägenhet med sin pojkvän. Det var så mysigt där! Vi satt i alla fall och började med ett arbete som vi ska skriva till nästa vecka. Trodde först det skulle bli lite jobbigt att komma på ämne och så, men det löste sig ganska enkelt och nu har vi något intressant att skriva om.
Mitt enda problem är en sak jag måste skriva till ett annat arbete som är så himla tråkigt! Men jag har precis ätit mat så jag hade tänkt sätta igång och skriva det nu, hur tråkigt det än är..

Tog några bilder på väg hem så ni får se hur fint det var ute :)



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0