Parc des Buttes Chaumont

Vad tror ni vi gjorde idag om inte hängde i en annan park? Haha. Det är ju så fint väder dom här dagarna, så vi tänkte vara i olika parker varje dag.. Den här vi var i idag låg ganska långt ut i öster, så det tog ett tag att komma dit. Men det var det värt! Så himla stor och full med skog och gräsplättar.
Efter att suttit där ett tag tog vi en promenad på vägen till metron och såg så mycket fint!

Jag och Madde hade gått förbi ett område som heter Sebastopol en gång tidigare och sett en massa affärer som var stängda, så vi bestämde oss för att åka dit. Men det ångrade vi verkligen.. Jag har hört att det är hor-området, men trodde inte det fanns så många! Det var riktigt obehagligt att gå där då det var fullt med massa horor i 50-års åldern som såg riktigt skabbiga ut. Vi hann gå in i några affärer och jag hittade ett fint armband som jag kan visa senare, och Sephora!

Eftersom vi inte ville stanna kvar där så åkte vi till Chatelet och kolla lite i butiker där. Men det blev kallt så jag och Micha åkte hem.. Nu tror jag att jag ska plugga lite faktiskt.
Får se om jag orkar ;)


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0