Moviestars

På franskalektionen idag fick vi testa på att vara filmstjärnor! Haha okej, jag ska inte överdriva.. Men vi blev filmade medan vi hade en liten dialog på franska som vi själva fått skriva. Jättekorta och ganska löjligt konversationer, typ jag ska gå och köpa bröd på bageriet.

Men det var faktiskt väldigt roligt! Så roligt att jag inte kunde sluta skratta när jag och Kasia skulle börja med vår del. :P. Efter alla hade spelat in fick vi kolla på det allihopa, och det var riktigt roligt. Jag tror vi kommer göra det igen, för läraren sa att det är bra för oss att öva såhär och att vi får göra det lite oftare.

Jag fick även ta film-filen efteråt, men den ska jag inte visa för någon! :P


Jan och Emelie in action :P

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0