Marais

Efter att ha vilat en stund åkte jag och Micha in till Marais med några kompisar från skolan. Dom tog oss till en bar dom brukar gå till som var så himla häftig! Dom som jobbade där var för en gång skull trevliga (surprise!) och stället hade så grym inredning. Allt såg gammalt och slitet ut och vi hade hela övervåningen för oss själva större delen av tiden. Det är alltid så mycket folk överallt annars så man uppskattar verkligen att kunna ha lite space runt omkring sig, haha.

Vi satt där i några timmar och drack goda drinkar och bara pratade. Det var en riktigt lyckad kväll! När vi skulle hem fick vi promenera en bit för att metron är avstängd på vissa sträckor på kvällen. Det fick mig att inse att jag måste börja promenera mycket mer här, jag vet knappt vart ställena ligger om jag inte får ta metron haha. Fastän vi bara gick två hållplatser hade jag aldrig hittat om jag var själv.

Jag och Micha åkte inte hem, utan till studentboendet vid skolan istället och sov där. Hon hade fått nycklarna till ett rum av en tjej som är hemma i Finland nu under lovet, så vi slapp ta bussen utan sov där tillsammans istället.
Vi sov ut och kom hem för några timmar sen. Jag gick direkt och la mig i sängen och kollade på en massa serier jag missat, och jag har inga planer på att gå upp på ett tag.
Måste njuta av att jag är ledig ;)




Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0