Långfredag

Har precis kollat på halva "Le fabuleux destin d'Amelie Poulain" och jag tycker den är riktigt bra. Brukar inte gilla Audrey Tautou alls i vanliga fall, men här tycker jag hon var bra. Tyvärr så hinner jag inte se klart hela filmen för jag måste gå upp och göra mig redo till skolan. I Sverige har man ju alltid ledigt på långfredag, men inte här. Jag har en lektion till kl 19.30 ikväll och sedan en lektion imorgon bitti från 9.30. Helt sjukt!


Kommentera!
Postat av: Inci

va heter samma film på svenska? :P

2010-04-02 @ 17:37:24
Postat av: Madeleine

Amelie från Montmartre :P

2010-04-02 @ 19:20:14
URL: http://madeleineparis.blogg.se/
Postat av: Inci

omg du e så dålig, jag minns att jag sa till dig att den va bra, men du ba neeee, jag gillar inte henneeee! (ska sägas med en gäll röst för maximal irritation haha) :P

2010-04-02 @ 20:06:44
Postat av: Madeleine

Det har jag inget minne av, men det låter som jag.. :P hahaha. Jag gav den en chans nu bara för att den utspelas här haha

2010-04-02 @ 20:10:22
URL: http://madeleineparis.blogg.se/
Postat av: Tjener

Ääääälskaar den här filmeen! Jag som visa den för inci för övrigt.. just sayin... (H)

2010-04-05 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0