Change of plans

Vi gick runt ett bra tag idag utan att hitta gatan där utställningen skulle vara, så vi gav upp! Jag har aldrig varit bra på att läsa kartor och tyvärr var inte Zeina heller det :P haha.

Så vi bestämde oss istället för att gå till Louvre eftersom hon inte varit där än. Det var kanske min femte gång där så det var riktigt tråkigt för mig.. Skoj att jag måste dit nästa vecka igen. Det var fullt med människor också och det gjorde det ännu värre. Jag känner mig lite trött idag och det värsta jag vet då är att vara på ställen fulla med människor som irriterar en.

Efter ett tag där så åkte jag hem och nu sitter jag bara och tar det lugnt. Snart ska vi åka in till Marais och träffa några kompisar från skolan.


Pyramiden blir tvättad :p


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0