Latmask.

Jag ligger fortfarande i sängen.. Gick upp en snabbis tidigare för att äta frukost och vet inte riktigt hur jag hamnade i sängen igen haha. Vi har ledigt från skolan idag och resten av helgen så jag passar på att sova ut. Har kollat ikapp alla mina serier och läst bok. Men nu är det verkligen dags att gå upp och laga mat. Senare ikväll ska jag nog träffa några kompisar och åka till Marais.. Dags att rycka upp mig och gå upp ur sängen!

Kommentera!
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag ska skaffa en domän till min blogg men kommer inte riktigt på vad jag ska ha för namn. På min blogg har jag lagt upp 7 olika förslag på domännamn som jag har fått in. Hjälp mig genom att rösta den du tycker passar bäst till min blogg :D. SKulle vara tacksam!

Direktlänken är: http://ferhat.blogg.se/2010/may/rosta.html



Btw, fin blogg ;)

2010-05-13 @ 17:56:42
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0