9 maj 2010

Vilken bra dag jag haft!
Vi gick till Eiffeltornet först och åt en crepes, och tog en massa turistbilder haha. Jag är så trött på det där tornet nu!! Det som förvånade mig var dom korta köerna för att komma upp, det har varit helt fullt på sistone men inte idag.

Efter det åkte vi till Champs-elysées där vi satte oss på en restaurang där servitörerna var utklädda till sjömän haha. Vi satt där ett bra tag och åt och pratade, hade det jättetrevligt!

Men inte var det stopp där :P vi fortsatte till Häagen-dazs och satte oss där en stund. Dom har massa gott att beställa när man sitter där och äter istället för att köpa med sig och det var riktigt svårt att välja! Jag blev inte besviken i alla fall :).

Nu måste jag lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0