11 maj 2010

Hej hopp!
Känns som att jag knappt varit hemma dom senaste dagarna. Men det har varit så roligt att Aralia varit här! Hoppades på att vulkanaskan skulle stoppa henne från att åka hem, för den hade tydligen börjat igen, men tyvärr haha.

Idag efter skolan träffade jag dom för att gå runt lite i butiker. Gick till Marc Jacobs där jag äntligen hittade en t-shirt jag velat ha i flera år!! Det är en välgörenhets t-shirt med modeller, och den jag ville ha med Lily Donaldsson köpte jag. I am happy :).
Aralia har hittat en massa fint här också. Hon har nog köpt med sig hela Paris ringar och blommiga kläder.. haha :P.

Sen åkte vi till La defense och åt mat och Häagen-dazs glass. Mums!




Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0