10 maj 2010

Jag borde nästan skämmas! Har bott här i snart fyra månader och visste inte att vi hade en New Look här i Paris förrän igår typ. Jag har längtat extra mycket till London för att shoppa där och så visar det sig att det finns en här och jag har inte ens sett den.
Så idag efter skolan träffade jag upp Aralia och Malin för att gå dit. Och vilken stor affär! Jag hittade bara ett par skor idag, men jag vet att jag kommer gå tillbaka flera gånger :P. Inte nog med det så var det väldigt billigt, mina skor kostade 25€ och sedan 20% rabatt för studenter hela maj. Helt perfekt!

Sen fortsatte vi till Bershka där jag varit tidigare och inte hittat något, men idag hittade jag en massa fint! Två tunikor blev det därifrån. Bra shoppingdag idag! För Aralia också för den delen :).

När vi var klara med shoppingen åkte vi till Laduree där vi satte oss i deras bar i några timmar. Blev till och med bjudna på maccarons av några killar i baren, så himla gulligt!



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0