2 månader

Har inte skrivit något på hela dagen, så jag tänkte skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig!

Jag hade skola hela dagen till kl 15 och sedan åkte jag in till Luxembourg för att träffa Samir. Det var så roligt att ses igen! :D. Det var över ett halvår sedan sist eftersom att han har varit i Japan och pluggat, och nu är i London.

Vi gick omkring lite granna.. Först till Notre Dame och sedan tog jag dom på min lilla guide-rundtur som jag är så stolt över (först Madeleine-kyrkan, sen place de la Concorde och sedan upp till Champs-élysées och Triumfbågen). Tyvärr blev det inte så bra idag då det började spöregna och blixtra från ingenstans. Vi sprang in på en restaurang och väntade på att stormen skulle passera, haha. Sen fortsatte vi vidare till Triumfbågen, och satte oss till sist på Quick-burger och åt.
Det var roligt att catch up efter så lång tid :)








Jag har nu varit här i två månader, alltså nästan halva tiden. Kan inte fatta att det har gått så snabbt! Jag önskar verkligen att man kunde sakta ner tiden för jag vill inte att det snart ska vara juni och jag ska åka hem igen!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0