Mitt schema

Fick mitt schema häromdan.. Nu kommer jag verkligen känna på hur det känns att gå i skola. I Jönköping har vi nästan aldrig lektioner och även om vi har så är det inte ofta vi går. Och nu har jag skola från måndag till torsdag, ledig på fredagar och sen lektion på lördag morgon (!?). Varför har man skola på lördagar? Fattar ingenting.. Men jag ska kolla om jag kan byta den kursen mot någon annan för jag har verkligen ingen lust att gå till skolan på en lördag.
Har även hört att det är obligatoriskt att vara på lektionerna så man kan ju inte hoppa över någon lite då och då.

Det positiva är att jag har två hela veckor ledigt, en i februari och den andra någon annan månad (kommer inte ihåg vilken). Då ska jag verkligen försöka åka någonstans :).

Förresten, jag har skola på påskafton också. Nice!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0