Goda saker!

En sak som jag verkligen inte hade räknat med var allt gott som finns här! Jag brukar inte gilla mat utomlands så jag tänkte att jag säkert skulle gå ner en massa när jag kom hit, men jag tror verkligen inte det längre. Det finns bagerier överallt med jättegott bröd och bakelser! Jag t.o.m drömde om bakelser inatt haha! Jag drömmer väldigt mycket om konstiga saker som ni kanske märkt :).

Idag när vi var och handlade mat så hittade jag jättemycket gott, så jag kommer ju definitivt inte ha problem att handla mat här iaf.. Eller det mesta var ju inte mat utan bara goda saker.
Jag tog iaf kort på hyllan där de har en massa puddingar. Det kanske inte syns på kortet, men hyllan var verkligen lång och vi har inte alls så mycket att välja på hemma!




Kommentera!
Postat av: C

oohhhh my goooood!!! himmelriket!!!

2010-01-28 @ 21:37:42
Postat av: Anonym

grattis din dröm har blivit verklig , hoppas bara du inte sprängs

2010-01-28 @ 22:00:46
Postat av: biffen

grattis din dröm har blivit verklig , hoppas bara du inte sprängs

2010-01-28 @ 22:01:26
Postat av: Häässään

mmmm nesquik i pudding form fyfan va gott.. sit ät för mig med när ja komemr och hälsar på då jävlar hahah massa goda saker :D:D hoppas du har de kul saknar dig sambo puss

2010-01-29 @ 14:05:31
Postat av: silva

oh wow...ser verkligen framimot och komma o hälsa på.

Men tills dess så kan du väl ta och äta en för mig med:)

2010-01-29 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0