Välkommen till stenåldern!

Idag var jag inne på Monoprix, en mataffär som är typ som Ica Maxi. Den har allt från kläder och smink till mat. I alla fall, jag stod i kassan för att betala och det var en kvinna framför mig. När hon skulle betala sina saker, lite bomullstussar, så tar hon fram sitt checkhäfte och ska betala. Jag fattade först inte vad det var hon gjorde för jag har aldrig sett någon betala med checkhäfte på länge.. Jag visste att dom betalade med check här ibland, vilket är väldigt ovanligt i Sverige. Men att man ska betala med check för typ 5 euro. Skitkonstigt! Snacka om att vara tillbaka på stenåldern (typ, haha). Dom hade till och med en liten apparat vid kassan som fixade checken.

Jag köpte ett sommrigt linne där inne och mappar till mina skolpapper. Känner mig jätteduktig :)




Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0