Storm

När jag precis kom till Paris var det klar himmel och sol varje dag, men inte så varmt. Jag tänkte då att det säkert skulle vara jättefint väder här om ett tag, men det har blivit tvärtom istället. Nu har det regnat i en hel vecka nästan! Jag ska väl inte klaga med tanke på att ni i Sverige fortfarande har vinter och det faktiskt är runt 10 grader här (plus, inte minus :P haha). Men jag vill ju att det ska vara sol!

Hela natten och speciellt på morgonen har det varit riktig storm här. Jag och Madde bestämde oss ändå för att gå ut på en promenad i morse.. För första gången på en månad så ska vi gå på promenad, och vilken dag väljer vi om inte den värsta? Det var lite småskönt ändå att komma ut. Nu blir det plugg hela dagen! Nice..

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0