Salsa

Igår var jag otippat på en salsaklubb. Jag har alltid hatat salsa, men det var faktiskt riktigt roligt igår. Först träffades alla hos Cary som bor i en lägenhet mitt i stan. Det var verkligen jättefint hos henne. Därifrån åkte vi allihopa till restaurangen där dom hade salsa-kväll. Vi var runt 20 personer, så det är inte så konstigt att det var roligt :p.

Det roliga är att vi var runt 10 svenskar, det är verkligen fullt med svenskar här. Det var en fransman med oss och han tyckte att det var konstigt att vi alla var svenskar haha.

Alejandra var också med och Helena sov hos oss, så vi fyra åkte hem tillsammans. Det är första gången vi tar bussen hem så sent, men det gick riktigt bra och smidigt. Alejandra var vår lilla guide haha. Hon och Helena somnade på bussen hem så jag och Madde var tvungna att ta kort på dom. Helena har snott min sova-på-bussen-med-öppen-mun-style.

Imorse vaknade vi rätt så tidigt ändå (runt 10) och gjorde pannkakor. Duktiga vi är :)




















Kommentera!
Postat av: C

fan va röda madde o madde e på kinder o näsa på nästan alla bilder =P

2010-02-27 @ 14:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0