Min första franskalektion och Eiffeltornet

Idag hade vi lite mer introduktions-tillfällen och sedan hade jag min första franskalektion. Det var riktigt roligt faktiskt. Har lärt känna två skotska tjejer som är i samma grupp som mig och det var skitroligt att höra en skotte försöka prata franska. Jag är i nybörjar-kursen så ingen kan prata.. Det är jättesvårt att hålla sig för skratt. Speciellt när man sitter i ett litet klassrum med bara 10 personer och läraren. Jag skrattade ihjäl mig så mycket, det kändes som att vara tillbaka på högstadiet igen.. Bara väntar på att få min första utskällning :p.

Efter det så åkte alla utbytesstudenter till Eiffeltornet tillsammans. Det var fint, men väldigt kallt så ingen orkade gå upp till toppen. Och så tror jag att de hade stängt, så man kunde ändå inte. Det har varit lite småregnigt hela dagen så man vill knappt vara ute.

Nu ska jag snart lägga mig då jag börjar tidigt imorgon och vågar inte komma försent haha.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0