8 februari 2010

Hej!

Idag hade jag min första riktiga skoldag. Jag hade två lektioner på 3 timmar var. Först hade jag International finance kl 9.30. Kan säga att jag var väldigt trött och hade svårt för att koncentera mig på den lektionen.. Är inte van att ha lektioner i Jönköping och inte att man måste vara vaken hela lektionerna heller haha. Jag klarade mig iaf igenom den lektionen, och kände igen ganska mycket från tidigare kurser så det känns bra. Jag har verkligen börjat uppskatta Jönköping mycket efter jag har vart här, för allt är så ororganiserat här. Och så känner jag redan att våran standard är mycket högre på skolan, jag har verkligen lärt mig jättemycket jämfört med andra och speciellt jämfört med vilken nivå kurserna har här. Men nu ska jag inte säga för mycket, för då kommer jag säkert kugga alla kurserna här haha..

Efter det hade jag Strategy till kl 16.30. Det kändes verkligen att jag hade haft skola hela dagen, för hela sista timmen bara kollade jag på klockan hela tiden och ville sluta. Men båda kurserna känns bra och jag gillade lärarna, så det kommer säkert gå bra!

Vädret här är skit förresten.. Det är inte speciellt kallt, men det är grått och regnigt hela tiden. Saknar förra veckans väder då det var sol nästan hela tiden. Tog inga bilder idag då det inte fanns något roligt att ta kort på, så jag bjuder på några som jag tog för några dagar sedan på området vid skolan.







Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0