5 februari 2010

Startade dagen med att fixa lite med alla tusen papper och saker som måste göras.. Det är riktigt jobbigt, speciellt för att jag inte kan franska. Men sakta men säkert så börjar allt bli klart. Kommer känna mig stolt över mig själv när jag har fixat allt :).

Det var väldigt fint väder och mammas sista dag så vi åkte in till stan lite senare, runt kl fem. Eftersom vädret var så skönt så bestämde vi oss för att bara promenera på Champs-elysees. Det var jättefint och roligt att kolla på alla butiker där! Efter ett tag satte vi oss på en restaurang och åt. Mamma beställde ostron till förrätt och tyckte det såg gott ut för alla runtomkring åt det. Jag var tvungen att smaka då jag aldrig testat, men jag ångrar mig verkligen. Det var helt slajmigt och smakade rå fisk.. Kommer aldrig äta det igen iaf! Till och med mamma tyckte inte att det var gott, och hon brukar tycka om allt haha.

Hoppas vädret håller i sig såhär, för nu vill jag verkligen ha vår!


Mitt hår har växt :)

 

Fin trappa på Swarovski

 

Mamma vid triumfbågen

 

Louis vuitton

 

Äckliga ostronen


Jag omedveten om hur äckligt det är..

 

Efter jag ätit. Var mycket mer äcklad än vad bilden visar :p

 

 


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0