4 februari 2010

Började dagen med att öppna bankkonto. Jag fattade ingenting men litar på att mina personliga tolkar fixade det åt mig ;). Det var inte så himla jobbigt som jag trodde att det skulle vara faktiskt. Efter det så gick vi och åt lunch på ett ställe bredvid. Till efterrätt åt jag en macaron (alltid efterrätt här! haha). Jag har velat smaka macarons skitlänge bara för att dom är så söta men har aldrig vetat hur dom smakar.. Men jag har ätit det några gånger här nu och jag älskar det. Den ser ut som en liten hamburgare, skitsöt :).

Efter det mötte jag upp mamma. Ingången när man ska till metron vid La défense (där min skola ligger) är jättehäftig. Det är som en tunnel man går igenom med lampor som ändrar färger!

Vi åkte in till Paris och gick runt i området runt Notre Dame och tog sedan en sightseeingbåt. Det var riktigt skönt, då vädret var helt underbart idag. Var sur på mig själv för att jag tog på mig vinterjacka och skor då jag trodde det skulle vara kallt, men det var nästan 10 grader!

Imorgon har jag inget att göra på morgonen så jag ska passa på att sova ut! Har gått upp kl 8 flera dagar i rad nu och jag är helt dödstrött.
Hoppas ni haft en bra dag!
































Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0