3 februari 2010

Hejsan!

Jag hade skola som vanligt i morse, men det var inte lika länge som vi haft tidigare. Så när vi hade slutat gick vi till shoppingcentret här vid skolan och gick runt hela dagen. Som vanligt när jag är utomlands så blev det shopping på Zara. Ganska tråkigt eftersom det finns Zara hemma också, men jag hittade inget någon annanstans helt enkelt..

Shoppingcentret är flera våningsplan och väldigt stort, och det ska tydligen finnas en biograf på övervåningen också. Det ska vi kolla upp för jag vill verkligen gå på bio här.. Men tror vi ska försöka se en film som visas på engelska med franska undertexter för annars kommer jag inte fatta nånting.
Var inne på Sephora också och det var som att komma till himmelriket. För dom som inte vet är det en affär full med smink från massa kända märken. Jag har hittat en massa märken som är mycket billigare här än i Sverige, så dit ska jag tillbaka.

Imorgon ska jag till banken och försöka öppna ett bankkonto. Hoppas det går bra, för allt är så invecklat här!

Jag lägger upp det jag shoppade iaf, så kan ni se :). Trenchcoaten är från Zara och halsbandet från Accessorize.

Ber om ursäkt för det smutsiga bordet :p


Kommentera!
Postat av: Inci

ÄLSKAR halsbandet, o trenchcoaten va fin den med :D påminner dock lite om den från massimo dutti du har :P

2010-02-03 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0