10 februari 2010

Hade sovmorgon idag, vilket var väldigt skönt! Men jag vaknar ändå alltid runt halv tio här och kan inte somna om.. Jag fattar inte varför. Det var bättre än att behöva gå till skolan tidigt iaf.

Jag hade världens tråkigaste lektion idag. Lärarens röst får en att vilja somna och jag fattar inte ens vad kursen handlar om. Tre personer gick i pausen och bytte kursen mot någon annan eller tog bort den helt, så då förstår ni nog hur tråkig den var. Tyvärr så kan jag inte ta bort den då jag behöver mina poäng. Jag hoppas verkligen inte att det är såhär tråkigt hela tiden..

Gick även och valde min modekurs idag :D. Den börjar någon gång i mars, så jag ska försöka lära mig franska tills dess haha. Jag kommer ju inte kunna sådär jättebra, men jag känner redan efter två veckor att jag börjar förstå vad folk säger nu så jag ska verkligen börja anstränga mig för att lära mig mer. Det var okej för mig att läsa kursen ändå, men självklart vill jag förstå så mycket som möjligt. Det är verkligen en dröm att läsa mode i Paris!

Det var min dag iaf.. Inget intressant har hänt :P. Imorgon har jag en lång dag igen som jag verkligen inte ser fram emot. Jag måste börja vänja mig vid att ha lektioner..

Kommentera!
Postat av: bitte

Hej tävlar ut smink från Elf. Om du vill vara med.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

2010-02-12 @ 12:40:27
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0