1 februari 2010

Hejsan!

Skoldagen gick bra, träffade en massa nya människor och det var roligt. Tyvärr kommer jag nog inte ihåg ett enda namn, haha.

Fick lite information från skolan och vissa saker är helt sjuka. Betyget är tydligen uppdelat i två delar, det ena delen är tentan och resten är hur jag uppför mig osv. Dom är väldigt stränga med närvaro.. Om jag missar en lektion så drar dom av 25 % av mitt betyg (inte tenta-delen), missar jag två lektioner så drar dom av 50 % av betyget och missar jag tre så drar dom bort alla poäng. Vilket betyder att jag måste få full pott på tentan för att klara kursen. Det är helt sjukt tycker jag, då enda gången man får vara frånvarande är om man har läkarintyg. Så jag får inte bli sjuk under dom här månaderna!

En rolig sak är iaf att dom har presenterat massa nya kurser som vi kan välja till extra. En är en mode-kurs som jag verkligen ska ta! Men jag är osäker på om det är på franska eller engelska, men jag tror jag ska ta den på franska ändå.. Kommer inte förstå något typ, men skitsamma :P. Hoppas på att den är på engelska! Kommer bli skitroligt :D.

Kommentera!
Postat av: dalida

"Tyvärr kommer jag nog inte ihåg ett enda namn" hahahaha! jag är likadan! :D

2010-02-01 @ 22:58:38
URL: http://dalida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0