this is it.

Kände för att kolla på en film nu under kvällen och såg att jag hade This is it på datorn och hade inte sett den än, så det blev den.

Självklart tycker jag den var riktigt bra och satt och sjöng med hela filmen, haha. Min favoritlåt är They don't care about us och det var den som jag tycker dom gjorde bäst i filmen, så himla grymma effekter!

Men jag tycker man ser tydligt på honom att han var sjuk. Jag tycker han ser så vek ut och var väldigt ringrostig på dansen.. Däremot lät rösten helt perfekt tycker jag och han var så gullig mot sina dansare (som var riktigt duktiga by the way)! Kan tänka mig att han var en bra artist att jobba för.



They don't care about us!

Kommentera!
Postat av: Emma

vad handlar den filmen om?

2010-04-20 @ 09:34:06
URL: http://lecurly.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Michael Jacksons sista turne :)

2010-04-20 @ 21:31:03
URL: http://madeleineparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0