Slumber party!

Igår på kvällen åkte jag hem till Deborah för att ha en liten myskväll. Efter en stund kom även Joseph och joinade oss. Hon bor på översta våningen och har precis upptäckt att man kan gå ut på taket och sitta där, så vi gjorde det! Det var så himla fint, kändes som en dröm. En stor terass så högt upp med hela Paris som utsikt. Vi satt där en stund och prata och åt lite gott. Sen gick vi in och hade en liten gymnastik-stund haha.
Joseph är så himla vig så vi tänkte jämföra lite.. Ni ser bilderna nedan när vi försöker gå ner i split alla tre. Jag är ju helt klart värst!! Haha.

Efter det kollade vi på Clueless. Jag hade inte sett den innan, men det är dom andras favorit film och jag kan hålla med dom. Den var riktigt rolig! Men halvvägs i filmen var jag nära på att somna (som vanligt). Så vi såg klart den i morse till frukosten istället :).

Idag tänkte jag och Deborah åka till söndagsmarknaden, men halvvägs dit när vi skulle byta metro var det tydligen något fel och dom sa massa felmeddelanden på franska men självklart fattade vi ingenting. Så vi bara satt kvar tills en som jobbar där kom och sa att alla var tvungna att gå ut. Och när vi väl går ut ser vi att dom spärrat av allt! Haha. Så vi åkte en sväng till Quatre temps istället.



Hahaha, smickrande bild!




Våra vänskapstatueringar haha


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0