Picknick

Kom hem från en jätteskön dag!
Det var soligt och varmt ute idag, det enda som är lite irriterande här i Paris är att det blåser så mycket.

Jag mötte upp Michaela och Magdalena i skolan och förberedde lite inför presentationen imorgon. Sen gick jag och Micha till köpcentret. Jag köpte en svart klänning från the Garden collection som nog kommer få invigas imorgon, och en kjol. Sen köpte vi med oss Mc Donalds och gick till parken vid Pythagore där Joseph och några andra från skolan satt. Det var så himla skönt att ha årets första lilla picknick. Men jag vet inte riktigt om det kan kallas picknick med Mc Donalds :p.

Efter det hade jag Historie de la mode-kursen. Det var intressant, eller jag vet att det skulle vara intressant om jag fattade vad läraren sa, haha. Ungefär 10% av det hon sa fattade jag, så det blev lite tråkigt ibland.. Men jag tror det kommer vara bra för mig för jag känner redan nu att jag har lärt mig en massa franska och ännu mer när jag tvingas lyssna på det hela tiden och försöka förstå.

Nu ska jag öva på vad jag ska säga imorgon på presentationen. Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0