Montmartre och ost/vin-kväll

Idag har varit en lång dag!

Hade först två lektioner under dagen och efter det åkte jag och Deborah till Montmartre. Det är det mysiga området där Sacre coeur ligger i, men det finns så mycket annat att se där. Egentligen skulle vi följa med skolan dit med en guide, men vi hittade dom aldrig haha. Men jag tror vi hade det roligare än dom :). Det var i alla fall väldigt mysigt och roligt att gå runt där med henne. Måste bli bättre på att ta kort bara!

Efter det kom jag hem och hann bara vara hemma i fem minuter innan jag gick ut igen. Jag, Michaela och Alejandra åkte hem till två tjejer från skolan och hade en liten ost och vin kväll. Det var jätteroligt och vi satt och pratade i flera timmar.



Vi försökte vara lite roliga med kaninen, men det ser mer ut som en fjortisbild i bakgrunden :P

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0