Good morning sunshine

Hade sovmorgon idag men gick upp redan kl 9 för att det var så soligt. Min sista dröm imorse var riktigt konstig, lite därför jag inte kunde somna om också. Satte mig i köket och åt frukost med Micha, och där fastnade vi haha. Jag hade massa saker jag skulle hunnit med nu i morse, men så går det när man pratar för mycket :P.

Nu ska jag snart åka in till skolan och ha lektioner. Först min tråkiga onsdags-lektion och sen Histoire de la mode. Tyvärr måste jag säga att även den lektionen är ganska tråkig..
Senare på kvällen ska vi förhoppningsvis till baren i Marais som förra veckan, jag älskar den!

Väderrapporten har lovat 26 grader och sol idag, så jag hoppas den håller det!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0