Chinatown

Började dagen med att försova mig (första gången!) och rusade upp ur sängen. Slängde på mig kläder och var utanför dörren på fem minuter. Stressade som en idiot för att hinna, och kom inte så väldigt försent. Men det var inte ett roligt sätt att starta dagen på.. Hann inte ens äta frukost och jag fungerar typ inte om jag inte äter det.

Hade i alla fall två lektioner idag och efter det åkte jag, Joseph och Kasia till "Chinatown". Det var en riktig besvikelse faktiskt. Jag trodde att det skulle vara en gata full med kinesiska affärer och matställen, men det var mer utspritt och inget roligt.

Nu har jag precis lagat mat och tror jag ska gå och färga håret :)


Jag och Jan!


Kinesaffärerna

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0