Avatar

Jag vet att jag är hundra år efter, men jag bestämde mig för att äntligen se Avatar ikväll. Jag gör säkert inte filmen rättvisa genom att se den på en halvsuddig sida på internet, men det är allt jag har nu haha. Jag har precis kollat klart på en timma av filmen och tänkte se resten imorgon. Jag blir oftast rastlös av att kolla på en hel film, så jag brukar kolla på halva i taget.

Än så länge tycker jag den verkar bra, men är bara förvånad över en sak. Alla säger att den är så himla vacker och att dom vill bo i Pandora eller vad låtsaslandet heter, men det är ingen som nämnt hur LÄSKIG den faktiskt är. Jag vet att jag är lättskrämd i vanliga fall, men det här är ju skitäckligt. Alla djuren som attackerar honom bland annat. Nästan i klass med en skräckfilm ju! Jag är glad över att jag inte såg den i 3D, hade säkert pissat ner mig.

Och en annan sak.. Jag kunde inte hålla mig från att skratta när dom pratar på deras avatar-språk. Det låter ju jättefult.

Okej jag säger imorgon om jag tycker den är så bra som alla andra har sagt. To be continued..



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0