Alice au pays des merveilles

Har inte känt för att blogga på ett tag, men jag ska försöka börja igen.

Igår kväll var jag, Michaela och Kasia och såg Alice i underlandet i 3D. Det var den första 3D-filmen jag sett och jag tycker det var häftigt men lite jobbigt ibland. Jag var sömnig så jag var nära på att somna några gånger och glasögonen gjorde ont på min näsa haha.

Men filmen var i alla fall helt underbar! Älskar den röda och vita drottningen, och självklart Johnny Depp. Han är alltid lika härligt konstig i sina filmer.
Jag kommer nog gå och se den här filmen igen :P



Lovely picture.. hahaha

Kommentera!
Postat av: inci

Du kommer gå o se om den med mig! haha ( crossing fingers!! )

2010-04-16 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0