26 april 2010

Hejsan!
Sitter hemma nu och borde verkligen plugga till mitt prov imorgon, men det får vänta lite till.

Idag hade jag en lektion bara, den på eftermiddagen var inställt (thank god). Så jag och Joseph träffade Deborah och gick till Quatre temps en sväng. Först åt vi lunch och sen gick vi till Zara. Hittade en massa fint där idag! Ibland har man bara sån tur och hittar exakt det man vill ha.

Efter det var det tänkt att vi skulle till Joseph och träna på gymet dom har i byggnaden. Men Deborah kände sig lite dålig så vi gjorde aldrig det. Jag kan inte säga att jag blev ledsen över det precis, ville inte träna från första början haha. Istället åkte vi till Marc by Marc Jacobs och kollade lite. Sen gick vi till American Apparell som ligger precis bredvid. Det var så roligt för hon som jobbade i kassan var tydligen svensk, för när jag frågade henne om hon kunde engelska sa hon att hon kan engelska och även svenska för hon hade hört oss prata :P.

På väg hem gick vi in i en bokaffär där jag råkade se boken "The secret". Jag vet knappt vad den handlar om, men jag har hört så mycket bra om den att jag var tvungen att köpa den. Hemma brukar jag alltid ha minst en bok som jag läser och här har jag verkligen saknat det. Men jag ska verkligen försöka hålla mig från att läsa den idag och istället plugga till mitt franska-prov.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0