19 april 2010

Först måste jag få klaga lite.. Injis plan imorgon blev inställt igen. Så vi får se om det blir av alls, eller när.. Det är så himla tröttsamt!! Hoppas det löser sig till på onsdag i alla fall så att hon och Maja kanske kan komma tillsammans. Chansen är ju inte så stor egentligen, men jag har bara så mycket hopp inom mig.

Nog klagat.. Idag har det varit underbart väder igen, runt 20 grader skulle jag gissa på om inte mer. Så jag, Micha och Joseph åkte in till Marais (judekvarteret) och promenerade runt lite. Sen kom Debbie och hennes syster och joinade oss för en falafel på "världens bästa falafel-ställe" (enligt dom själva). Den var god, men jag har faktiskt ätit bättre.

Sen tog vi en skön promenad längs med Seine till Jardin des plants (tror jag det hette, kommer inte ihåg exakt). På vägen såg vi folk ligga i bikini och sola! Blev chockad när jag kom fram för att det var så fint där, det finns så många fina ställen man aldrig går till.
Madde, Helena, Julia och Jennifer mötte också upp oss där efter en stund och vi satt i solen i några timmar. Jag fick till och med lite färg i ansiktet! :D

Efter det tog vi en liten rundtur i Quatre Temps där jag köpte lite på HM och sen tog vi bussen hem. Ännu en underbar dag!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0