Yesterday

På dagen hade vi en picknick i parken Buttes de Chaumont som vi varit i tidigare. Det var en liten hinderbana där vi tävlade i grupper beroende på vilket land man kommer ifrån. Dom enda som var där från skandinavien var jag och Nick, en dansk kille från skolan. Det gick ut på att den ena hade ögonbindel och skulle ta sig igenom hinderbanan med hjälp utav den andra som berättade hur man skulle göra. Jag och Nick vann tävlingen för vi var snabbast :) woho!

Efter det åkte jag hem snabbt och bytte om, för att sedan åka till Pythagore. Där hade Jan förfest och när alla gick ut sen så stannade jag, Joseph och några andra kvar istället. Först hade vi lite grill med korvar och senare på natten lagade Joseph mat till oss :P han är en riktigt duktig kock!

Jag har massa kort men lägger upp senare ikväll istället, nu ska jag åka in till stan och träffa Aralia och hennes kompis.

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0