Ny favoritaffär!

Var inne och shoppade på New look idag igen :) och denna gången hittade jag lite söta kläder. Köpte två toppar och ett par miltärgröna byxor. Tog inte kort på det, men om jag känner mig själv rätt kommer jag ta på mig nått imorgon haha. Måste bli bättre på att ta kort igen också, har inte gjort det på länge nu.

Efter New look gick jag in i en liten affär jag inte sett innan, som heter Oysho. Det var som att komma in i himmelriket för mig. Det var fullt med massa fina bikinisar och sommarkläder. Tycker det är roligt att köpa bikini här så jag inte har samma HM-bikini som alla andra på stranden som vanligt haha. Jag var tvungen att lägga band på mig och bara köpa en bikini och ett par shorts. Annars hade jag nog fått med mig hela affären. (Hit ska vi gå Inji, du kommer älska det!)


Istället för att välja samma över- och underdel valde jag olika så det blir lite roligare :p


Dom här är så tunna och fina i verkligheten. Älskar dom!

Kommentera!
Postat av: inji

Inji kommer säääkert älska butiken men inji vill se bilder på allt annat du köpte den dagen oxå! Och så vill inji ha fler uppdateringar, det e inte bara Kescha som e lidande utan även madeleineparis märker jag haha :D

2010-05-22 @ 02:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0