Fight club

Dagen har spenderats med att handla mat, städa i huset, plugga till mitt prov, kolla på tv etc.
Fick ganska mycket gjort med pluggandet, det känns skönt att kommit igång! Det är verkligen skillnad på svårighetsnivån här.. jag ska inte säga att allt är enkelt men det säger ganska mycket att jag börjar plugga till provet när det är knappt en vecka kvar. I Jönköping börjar vi nästan en månad i förväg. I och för sig så har jag ju varit på alla lektioner här och haft prov i mitten av terminen så jag vet ju vad det handlar om. I Jönköping går vi ju nästan aldrig på lektionerna så första gången vi lär oss kursen är under vårt tentaplugg :P.

Senare framåt kvällen satt jag och kollade på tv för första gången här. Dom dubbar tvn här och det var roligt att se Vänner med annorlunda röster prata franska. Roligast är hur dom uttalade Rachels namn som att hon var fransk haha.
Men jag blev snabbt uttråkad då jag inte fattade hälften av vad dom sa..

Så jag bestämde mig för att kolla på en annan random film jag har på datorn och det blev Fight club. Det var mindre slagsmål och mer psyko än jag förväntat mig.. Påminde mig nästan om en (väldigt) mindre läskig version av Saw. Även i den här filmen skrek dom Ruuun forrest ruuun haha. Helt okej film, men inget jag skulle rekommendera precis.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0