4 maj 2010

Känner mig som en riktigt duktig bloggerska som lägger upp flera inlägg i taget, haha :P.

Jag började dagen med att ha franskalektion. Orkade inte göra min läxa, så jag sa bara att jag glömt alla mina papper hemma. Kände inte riktigt för att skriva en kontaktannons haha.
Efter det hade jag en till lektion med min kära Debi :p. Det var bara en massa presentationer, hatar att kolla på det! Ville bara somna hela tiden..

Efter det gick vi till Quatre temps där Debi köpte mig en glass haha, älskar Häagen Dasz! Har aldrig riktigt fattat varför alla älskar det, men vi gick dit i söndags och då såg jag hur många goda smaker dom har. Måste äta där ofta så jag hinner smaka alla!
Hann gå in på Zara en stund och hittade en slapp kofta. Inget speciellt men jag gillar den för att den är så tunn och skön.

Sen var jag duktig och åkte hem för att skriva klart mitt arbete till på torsdag. Och nu känner jag mig väääldigt duktig som är klar! Vi ska fira Jan idag som fyller år, så jag ska in till stan snart igen.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0